Felanmälan

Gör en felanmälan så snart som möjligt om det uppstår fel i din lägenhet av något slag tex. stopp i avloppet, kranar som droppar, fel på kyl och frys eller fel i tvättstugan eller trapphuset.

Genom att en felanmälan görs får vi på  AllboHus direkt veta att något är fel och vi kan då lättare följa upp fel som uppstått. Görs en felanmälan så fort något är fel så kan vi dessutom förbättra våra åtgärdsrutiner och behandla problem på bästa möjliga sätt. 

Enklast och snabbast görs felanälan över internet, dygnet runt året runt. Då kan du även följa din service order, och se vad som händer med den. En service order skickas automatiskt till din bovärd som åtgärdar felet så snart de kan.

Felanmälan online »

 



Felanmälan via telefon

Telefontid: 9,30-12,00 måndag till fredag,
Telefon: 0472-14515

Om du ringer in din felanmälan ber vi dig ange följande:

• Namn
• Adress
• Telefonnummer
• Om det finns husdjur i lägenheten
• Om vi får gå in med huvudnyckel
• Vad felet gäller



Vid akuta fel som uppstår efter kontorstid och helgdagar ring Alvesta Taxi på tel. 0472-191 00.